To może być najlepsza praca dla Ciebie


Praca w EuCO to możliwość oferowania osobom poszkodowanym w wypadkach lub ich rodzinom pomocy w uzyskaniu należnego odszkodowania. Praca w odszkodowaniach to oferta skierowana do osób zainteresowanych rozpoczęciem kariery naszej firmie, które chciałyby rozszerzyć zakres swoich usług lub podjąć nową działalność zawodową.

Praca Doradcy Klienta polega na nawiązywaniu kontaktu z osobami poszkodowanymi, którym przypuszczalnie należy się odszkodowanie, a o nie nie występowały lub otrzymały odszkodowanie w zaniżonej wysokości. Jesteśmy organizacją o najwyższej jakości obsługi Klienta w zakresie likwidacji szkód. Gwarantujemy gruntowne przeszkolenie oraz satysfakcjonujący system wynagrodzeń.

Czy można zarobić w EuCO ?

Sprawdź

należy się odszkodowanie

Oto co mamy dla Ciebie

Szkolenia:

Podejmując z nami współpracę jestś objęty cyklem bezpłatnych szkoleń podnoszących Twoją wiedzę i kwalifikacje. Odbywają się one w formule szkoleń tradycyjnych a także webinar'ów


Wynagrodzenie:

Twoje zarobki będą zależeć od Twojej aktywności. Wynagrodzenie prowizyjne przy pierwszych dziesięciu sprawach wynosi (wyjątkowo w naszym zespole) 20% i rośnie wraz z ilością zgłaszanych spraw aż do 50%.

Pomoc:

Napotkane problemy pomaga Ci rowiązywać sztab specjalistów, który jest cały czas do Twojej dyspozycji. Udostepniamy Ci nasz system informatyczny, wspomagający organizację Twojej pracy i rozliczenia między nami.


Doradca klienta

Oferujemy:

  • ● Wysokie prowizje zgodnie z warunkami umowy
  • ● Skuteczny system szkoleń: szkolenia produktowe i warsztaty tematyczne
  • ● Jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego
  • ● Atrakcyjne systemy motywacyjne

Wymagamy:

  • ● Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • ● Wysokie standardy etyczne oraz dbałość o jakość pracy
  • ● Znajomość procesów sprzedaży
  • ● Silna orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów
  • ● Bardzo dobra organizacja czasu pracy

należy się odszkodowanie

Menadżer zespołu sprzedażowego

Obowiązki:

  • ● Budowanie podległej struktury
  • ● Inicjowanie i wspieranie działań dotyczących pozyskiwania klientów i agentów
  • ● Planowanie i koordynacja działań podległego zespołu
  • ● Wdrażanie standardów obsługi klienta na poziomie podległego zespołu
  • ● Bieżące monitorowanie osiąganych przez nich efektów
  • ● Zwiększanie motywacji w podległym zespole oraz rozwijanie kompetencji zespołu

Wymagamy:

  • ● Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • ● Znajomość procesów sprzedaży
  • ● Wysokie standardy etyczne oraz dbałość o jakość pracy
  • ● Rozwinięte umiejętności managerskie w zakresie zarządzania zespołem pracowników
  • ● Silna orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów

należy się odszkodowanie

Czy można zarobić w EuCO ?

Sprawdź